القائمة الرئيسية

الصفحات

بالفيديو / شيرين تعود من جديد إلى طليقها حسام حبيب "ده حب حياتي.."

في ظهورها الإعلامي الأول أطلت شيرين عبد الوهاب في مكالمة هاتفية مع عمرو أديب طمأنت من خلالها المتابعين على حالتها الصحية بعد خروجها من المستشفى وفاجئتهم بخبر عودتها لحسام حبيب.


ثم توجهت بعدها للجمهور لافتة أنها تحمل لهم خبراً سعيداً لهم، كاشفة أنها كتبت كتابها على حسام حبيب وعادت له مجدداً، وأضافت: "كتبنا الكتاب الساعة ٩ بليل بحضور المقربين".

كما اعتذرت شيرين عبدالوهاب من حسام حبيب قائله: "بعتذر لحسام، وان كنت طلعت في يوم اتكلمت عنه احنا كان معمولنا حاجة كبيرة اوووي"، وعما إن كانت تقصد بذلك سحراً أجابت: "انا مقدرش اتكلم في الكلام ده، بس الحاجات دي مذكورة في القرآن، انا شيرين وغلطانة اني اتكلمت في العلن"، وأضافت: "سيدنا محمد الناس اختلفت عليه وهو طبعا هي، البشر في الدنيا والآخرة، قصتي كانت على المشاع بيني وبين عمرو".


وتابعت : "انا معرفش احب بسهولة وأكره بسهولة، ده حب حياتي، انا لسه بحبه، واقول للناس انا في أمان علشان انا وسطكم، جسام طيب جدا وهما ناس طيبين جدآ، وانا بوعد الناس كفاية أمور شخصية، وبوعدهم إني هقفل الصفحة دي خالص، وهغني احلى غنا".


ولفتت أن حسام حبيب هو من أقنعها، وأضافت: "والله القرار اتاخد علشان عارف الضغوطات" وأضافت: "ده احنا هننزل دلوقت نروح ناكل في احسن أماكن في الدنيا،انا مستاهلش اعيش غير في النور".

وكان لـ حسام حبيب أيضاً أن مداخلة في المكالمة الهاتفية، حيث رد على كل من أخذ موقفاً منه، وقال: "احنا زى اي اتنين في الدنيا وخناقتنا كلها هبلة وعبيطة، احنا بساط جدا وزى اى اتنين في الدنيا، احنا حطينا قواعد أن حياتنا تبقى مقفولة علينا، كل واحد فينا هيشرف التاني، وحياتنا بتاعتنا احنا بس، الناس اللي واخدة موقف مني اقولكم انا عاذركم علشان انا كمان بحبها زيكم".


تعليقات